Natuurlijk doen wij er alles aan om het product zo duidelijk mogelijk af te beelden en te omschrijven in de webwinkel, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat het product niet geheel aan jouw verwachting voldoet. Wij vinden dit heel jammer, maar je hebt, conform de Wet op de Verkoop, het recht de ontvangen goederen binnen 30 dagen te retourneren. Je hoeft hierbij geen reden op te geven, maar als je wel een reden vermeld, helpt dit ons de webwinkel te verbeteren.

Wij willen je vragen onderstaande stappen te volgen, voor een snelle en correcte afhandeling van jouw retour of ruil.


Stap 1
Stuur, binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling, een email aan info@snailmailshop.nl.


Stap 2
Vul het retourformulier zo volledig mogelijk is en stuur het mee met de producten die retour gaan. Download het formulier hier.


Stap 3 
Verpak de producten in de originele verpakking en stuur deze tezamen met het retourformulier aan:


Snailmailshop
Rielant 61
1141RE Monnickendam


NB let op dat je het poststuk voldoende frankeert en eventueel aangetekend verstuurd.

 

Let op!
Ik wil je op de onderstaande regels en voorwaarden wijzen:

  • De producten moeten onbeschadigd en ongebruikt in de originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd worden teruggestuurd. De Snailmailshop kan niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte poststukken, tenzij de zending aangetekend verstuurd wordt.
  • Indien je dit wenst kan ik je een vervangend artikel toesturen of ik betaal je het aankoopbedrag terug, inclusief de verzendkosten.
  • Kosten die gemaakt worden voor de retourzending zijn voor jouw rekening.
  • Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken kunnen door de Snailmailshop worden geweigerd.
  • Reeds betaalde bedragen worden zo spoedig mogelijk, maar zeker binnen de wettelijk geldende termijn van 14 dagen aan je terugbetaald.
  • Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kan ik in sommige gevallen niet in behandeling nemen, maar het zal tenminste langer duren voordat een en ander correct wordt afgehandeld.
  • Indien je de verkeerde producten hebt ontvangen, met andere woorden de bestelling is niet juist uitgeleverd, dan zullen de kosten voor retourzending natuurlijk ook door de Snailmailshop worden vergoed.

Heb je nog vragen over retour sturen en ruilen, dan kun je contact met ons opnemen via email: info@snailmailshop.nl of telefonisch tijdens kantooruren: 06-39314310.

© 2016 - 2017 Snailmailshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.